}
1 oktober 2020

Klanttevredenheid licht gestegen

AEB

AEB Amsterdam heeft in mei en juni 2020 het jaarlijkse klanttevredenheidsonderzoek uitgevoerd. Daaruit blijkt dat de klanttevredenheid licht is gestegen. Klanten geven AEB gemiddeld een 7,1. Dat is iets hoger dan de 7 van vorig jaar. 

Uit het onderzoek blijkt dat klanten het meest te spreken zijn over het contact met de afdeling sales, vanwege de aanwezige kennis over de klant en vanwege de bereikbaarheid. Daarnaast is men vanwege de duidelijkheid en juistheid zeer tevreden over de facturen en contracten. En ook de planning scoort goed. Op deze onderdelen scoorden AEB in het verleden lager. De inzet van de afgelopen tijd heeft dus zijn vruchten afgeworpen en is nu terug te zien in een hogere waardering. 

Uiteraard zijn er ook punten waar klanten minder enthousiast over zijn. Een bekende klacht is de wachttijd voor de chauffeurs. Dit blijkt in de praktijk lastig te verbeteren. De informatievoorziening en de klachtenafhandeling scoren nog niet goed. Dat moet duidelijker en sneller.

AEB gaat aan de slag met de uitkomsten van het klanttevredenheidsonderzoek. We brengen de basis op orde. Dat betekent dat we volgend jaar in elk geval een flinke verbetering willen zien in de informatievoorziening en klachtenafhandeling. Daarnaast blijven we inzetten op een verder stijgende klanttevredenheid, want het zijn de klanten die ervoor zorgen dat ons bedrijf gezond kan blijven.

 

Contact

KvK 58867937

Tel: 020 587 6299
Email: info@aebamsterdam.nl

Australiëhavenweg 21
1045 BA Amsterdam

Postbus 58292
1040 HG Amsterdam

Plan een route

Openingstijden

Heeft u een klacht over onze dienstverlening? Laat het ons weten.
Email: klachten@aebamsterdam.nl